piątek, 20 maja 2016

Ombre- zrób to sama

Odświeżam posta o Ombre, ponieważ cieszy się on dużym zainteresowaniem:) Chcę się z Wami podzielić sposobem na uzyskanie efektu Ombre w bardzo prosty sposób, a mianowicie przy użyciu gumek do włosów i grzebienia. Owy patent pokazała mi koleżanka ( dzięki Aniu ;)* ), która uzyskała jeszcze lepszy efekt ode mnie. Ja użyłam rozjaśniacza ( można także użyć farby o odcieniu jasnego blondu) rozjaśniającego włosy do siedmiu odcieni firmy Schwarzkopf. Podzieliłam włosy na pół i związałam gumkami z przodu na wysokości do której chciałam rozjaśniać. Farbę nakładalam trzy razy zaczynajac od końcówek, potrzymałam tak do 10 minut i nałożyłam następna warstwę troszkę wyżej, całość zczesałam grzebieniem. Po kolejnych dziesięciu minutach nałożyłam ostatnią warstwę rozjaśniacza do wysokości gumek, całość zczesałam i wymasowałam tym razem potrzymałam troszkę dłużej, aż do uzyskania pożądanego efektu. Polecam i życzę miłej zabawy! ;)*








1 komentarz: